Franse termen bij analyse beleggingen


Wanneer ik mijnn beleggignsportefeuille analyseer, komen er bij de beleggingsverzekeringen Franse termen in voor. Hoe zou dit kunnen rechtgezet worden?

35 reacties

Hey @Jeanti ,

Mijn excuses voor de lange wachttijd.

Ik heb helaas geen zicht op je persoonlijke klacht. 

Ik raad je aan hiervoor telefonisch contact op te nemen of na het aanmelden in je Easy Banking Web een bericht te sturen met vermelding van de code van je klacht.

Hopelijk krijg je zo snel meer duidelijkheid!

Groetjes,

Lieze

Tot dusver is er niets veranderd.  Franse termen staan er nog steeds.  Voor de coronacrisis heb ik nog eens gebeld.  Mijn vraag krijgt geen prioriteit maar zal opgelost worden.

Hoe ver zou het hiermee staan?

Niets meer gehoord.

Groetjes,

Jeanti

Ondertussen zijn mijn herhaaldelijke vragen geregistreerd als klacht KQ10425798

Reputatie 7

@Jeanti Ik heb net gevraagd of er al meer info is. Zodra dat ik een antwoord heb, laat ik het je hier weten. Sorry dat dit maar blijft aanslepen.

Ooit heb ik een incidentcode gekregen: IM05525637

Beste,

Na nog eens drie maanden wachten is probleem nog steeds niet opgelost.  Nergens krijg ik een afdoend antwoord.  Men is er al negen maand mee bezig? Zonder resultaat.  Wat kan ik er aan doen?  Waar kan ik terecht?

Fout is tot op heden nog niet opgelost. Gisteren ging de dienst webbanking nog een herinnering sturen.
Reputatie 7
Bedankt Jeanti. Dat begrijp ik en ik vatte het zo ook niet op. 🙂 Het verbaasde me eerder ook dat je hierover werd opgebeld door iemand van web banking.
Beste YannickB

Was niet bedoeld als een aanval op jou. Prima dat IT van verschillende kanten benaderd wordt.
Ben benieuwd naar de oplossing.
Reputatie 7
Ik vind dit oprecht jammer om te horen en wil je verzekeren dat ik de situatie persoonlijk heb doorgegeven als een puur intern IT incident. Het klopt dat een specialist in online banking je hierbij niet kan helpen.
Ik ben zojuist opgebeld door een webbanking specialist, die ondermeer door de klantendienst en de community gecontacteerd was om naar mij terug te bellen>.
Mijn probleem situeert zich echter niet op het webbankingniveau, maar op het ICT-platform. Wanneer er nog eens navraagmoet gedaan worden zou dit bij de ICT-ers moeten gebeuren en niet bij de webbankingspecialisten. Het is nu nog maar eens doorgegeven. Ook in de binnendiensten is er dat probleem van verkeerde termen op het scherm bij analyse van beleggingen.
Reputatie 7
@Jeanti

Ik geef je volkomen gelijk dat het lang duurt. Op die moment heb ik jammer genoeg nog geen bijkomende info ontvangen.
Beste YannickB,

Wat was het antwoord op uw navraag? Is nog steeds niet opgelost. Duurt toch wel heel lang, niet?

Groetjes,
Jean
Reputatie 7
@Jeanti

Tot nu toe heb ik nog geen nieuws ontvangen. Ik vraag het nogmaals voor je na en hou je op de hoogte. Sorry voor het wachten.
Nog steeds geen beterschap. Is het probleem vergeten? Toch al meer dan twee maanden gesignaleerd.
Heb een analyse opgestuurd gekregen. Alles correct. Wanneer ik zelf op pc analyse vraag, blijven de Franse termen staan.
Reputatie 7
Hallo Jeanti,

Een datum heb ik jammer genoeg niet. Ik blijf het zoals steeds wel persoonlijk opvolgen, dus van zodra ik meer weet, plaats ik het ook hier op de Community.
Nog steeds niet in orde. Net gecontroleerd. Wanneer zou dit opgelost zijn?
Nog eens gecontroleerd. Nog geen verbetering.
Het is nog steeds niet in orde. Nog steeds de Franse termen.
Reputatie 3
Dag @Jeanti,

Ik heb net een update gekregen van de collega die jou telefonisch heeft gecontacteerd en hij heeft dit voor verder onderzoek naar een interne dienst verstuurd.

Hopelijk is het snel in orde!

Groetjes,

Anouk
De Franstalige verzefkeringstermen blijven nog altijd zichtbaar. De rest staat in het Nederlands.
Reputatie 3
Dag @Jeanti,

Normaal gezien zou een collega telefonisch contact met jou hebben opgenomen om dit op te lossen.

Staat alles ondertussen in het Nederlands of blijven de Franstalige termen zichtbaar?

Groetjes,

Anouk
Er is nog steeds niets gewijzigd. Verzekeringstermen nog steeds in het Frans.
Hey @Jeanti ,

Ik heb je een berichtje gestuurd om wat informatie te verzamelen zodat ik je zo vlot mogelijk kan verderhelpen.

Groetjes,
Lieze

Reageer