Beantwoord

home invest plan

• 6 september 2018
  • 1 reactie
  • 800 Bekeken

hallo
hoe kan ik het home invest plan stopzetten?
ik ben er momenteel niets mee omwille dat het financieel niet lukt omdat nu te doen
icon

Beste antwoord van ShantyV 6 september 2018, 15:22

Dag Kelly Cloet,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je jouw Home Invest Plan graag wilt stopzetten. Je hebt hierbij twee mogelijkheden:
- Je kan de stortingen stopzetten zodat het gespaarde bedrag blijft behouden;
- Je kan het Home Invest Plan volledig afsluiten maar hierbij verlies je wel jouw fiscaal voordeel.

In beide gevallen kan je terecht in jouw kantoor of bij htet Easy banking Center op het nummer: 02/762 60 00.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag toe !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag Kelly Cloet,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je jouw Home Invest Plan graag wilt stopzetten. Je hebt hierbij twee mogelijkheden:
- Je kan de stortingen stopzetten zodat het gespaarde bedrag blijft behouden;
- Je kan het Home Invest Plan volledig afsluiten maar hierbij verlies je wel jouw fiscaal voordeel.

In beide gevallen kan je terecht in jouw kantoor of bij htet Easy banking Center op het nummer: 02/762 60 00.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag toe !

Reageer