Beantwoord

kosten op belegging

  • 9 March 2021
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Geachte,

Op de beleggersrekening van mevr. Berckx stond op 16-01-2021 nog een positief saldo. (uittreksel 2021-001) Op uittreksel 2021-002 staat een onmogelijke datum (01-01-0001) en is het saldo herleid tot 0,00 euro. Op de achterkant van het uittreksel staat te lezen ‘De kosten en belastingen hebben de opbrengsten opgeslorpt. Een eventueel negatief verschil werd door de bank bijgepast’

Het is mij als dochter van mevrouw Berckx, die haar financiële belangen behartigt omdat mijn moeder in een rusthuis verblijft helemaal niet duidelijk wat die kosten kunnen zijn en hoe die plots de rekening tot nul kunnen herleiden.

Graag zou ik u hieromtrent om verduidelijking willen vragen. 

Vriendelijke groet

Anne-Marie Verhaegen

icon

Beste antwoord van YannickB 11 March 2021, 14:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht Anne-Marie.

Ik heb alle persoonlijke informatie wel uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Contactgegevens en andere persoonlijke en bancaire informatie deel je best nooit zomaar online.

Via deze site kan ik jammer genoeg ook niet in detail voor je nakijken wat er aan de hand is, want ik heb zelf geen toegang tot rekeningen of andere persoonlijke info van onze klanten. Als je volmacht hebt op de rekeningen van je moeder, dan raad ik je aan om ons even te bellen op 02 762 60 00 zodat we de situatie met jou kunnen overlopen.

Reageer