Dag @COPPENS LUC ,
bedankt voor je bericht.
Indien je contract getekend en verwerkt is, wordt er een beleggers- en effectenrekening geopend. Zie je deze rekeningen al staan in Easy Banking Web? Vervolgens kan je een bedrag (min. 1000 euro) overschrijven naar je beleggersrekening.
Nog een fijne dag verder,
Jill
Hallo,
Contract is reeds geruime tijd ondertekend maar ik heb nog steeds geen beleggersrekening.
Wanneer kan ik overschrijven?
Overschrijving
Bevat het veld 'IBAN' hieronder geen rekeningnummer? Dan is uw beleggersrekening nog niet geopend en kunt u dus nog geen geld overschrijven.
U kunt beginnen beleggen na de ondertekening van uw contract en het openen van uw beleggersrekening. Dit kan tot 3 werkdagen duren. U ontvangt een e-mail van zodra dit gebeurd is.
Hoe schrijf ik geld over naar mijn beleggersrekening?
Gebruik onderstaande gegevens voor uw overschrijving naar uw beleggersrekening via Easy Banking App of Web.
Bedrag: 1 000€
Begunstigde:
IBAN:
Dag Luc,
In dat geval neem je best even rechtstreeks contact op met het Lucy team via 02 433 42 90. Via deze website en via mail hebben we om veiligheidsredenen geen toegang tot klantengegevens.
Hallo,
Sedert vandaag heb ik een beleggersrekening,het heeft dus 14 dagen ipv de voorzien 3 dagen tijd gekost.Maar eind goed al goed.
Bedankt voor de reacties
LUC