Beantwoord

LUCY

  • 14 January 2022
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

Hallo,

Een 10 tal dagen geleden heb ik mij aangemeld bij lucy.Na de vragen doorlopen te hebben heb ik het contract ondertekent.Hierna verscheen de melding dat het een 3 tal dagen zou duren alvorens de belaggersportefeuille zou aangemaakt zijn.Nu is dit nog steeds niet geactiveerd.

Mvg

LUC

icon

Beste antwoord van JillH 14 January 2022, 13:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Dag @COPPENS LUC ,

 

bedankt voor je bericht.

Indien je contract getekend en verwerkt is, wordt er een beleggers- en effectenrekening geopend. Zie je deze rekeningen al staan in Easy Banking Web? Vervolgens kan je een bedrag (min. 1000 euro) overschrijven naar je beleggersrekening.

 

Nog een fijne dag verder,

 

Jill

Hallo,

Contract is reeds geruime tijd ondertekend maar ik heb nog steeds geen beleggersrekening.

Wanneer kan ik overschrijven?

Overschrijving
Bevat het veld 'IBAN' hieronder geen rekeningnummer? Dan is uw beleggersrekening nog niet geopend en kunt u dus nog geen geld overschrijven.
U kunt beginnen beleggen na de ondertekening van uw contract en het openen van uw beleggersrekening. Dit kan tot 3 werkdagen duren. U ontvangt een e-mail van zodra dit gebeurd is.
Hoe schrijf ik geld over naar mijn beleggersrekening?
Gebruik onderstaande gegevens voor uw overschrijving naar uw beleggersrekening via Easy Banking App of Web.
 
Bedrag: 1 000€
Begunstigde:
IBAN:
Na ontvangst van uw overschrijving op uw beleggersrekening, kan het tot 3 werkdagen duren vooraleer uw belegging verschijnt op het beleggingsplatform Lucy
Vragen? Contacteer het Lucy team van maandag tot vrijdag van 8u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u op 02 433 42 90 of via e-mail: helpdesk.lucy@bnpparibasfortis.com
 
Reputatie 7

Dag Luc,

In dat geval neem je best even rechtstreeks contact op met het Lucy team via 02 433 42 90. Via deze website en via mail hebben we om veiligheidsredenen geen toegang tot klantengegevens.

Hallo,

Sedert vandaag heb ik een beleggersrekening,het heeft dus 14 dagen ipv de voorzien 3 dagen tijd gekost.Maar eind goed al goed.

Bedankt voor de reacties

LUC

Reageer