Beantwoord

Lucy - technische storing

  • 9 February 2022
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Ik wil een simulatie opstarten binnen Lucy - ik log mij in met kaartlezer en/of itsme maar hij komt iedere keer terug op hetzelfde scherm. Ik geraak niet verder.

Als ik dan probeer om een contract Lucy op te starten krijg ik technische storing. Ik werk met Edge.  

 

 

icon

Beste antwoord van LarsD 10 February 2022, 09:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Jessica_D,

Bedankt voor je bericht.

Je hebt eventueel al geprobeerd te werken via een andere webbrowser/zoekmachine dan Microsoft Edge?

Je kan bij een probleem ook het Lucy-team contacteren via telefoon op 02 433 42 90 (van maandag tot vrijdag van 8u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u) of via e-mail (helpdesk.lucy@bnpparibasfortis.com).

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Bij het opnemen van krediet bij mijn hypothecaire lening kan ik mijn bijlage niet oploaden.

Wegens technische storing sinds zaterdag al.

Dag @Luc Gauwloos ,

 

Heb je dit bij verschillende browsers?

 

Groetjes,

Liz

Reageer