Beantwoord

storing effectenrekening

  • 28 January 2021
  • 8 reacties
  • 162 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Ik geraak niet op mijn effectenrekening, bij aanklikken rekening blijft pc pogingen ondernemen doch BNP scherm geeft de melding ‘technische storing’  opmerkelijk gewone rekeningen zijn raadpleegbaar.

icon

Beste antwoord van Anonymous 28 January 2021, 16:40

Bekijk origineel

8 reacties

Hey @Petrus ,

Zou je eens kunnen proberen of je via een andere browser deze melding ook doorkrijgt?

Groetjes,

Lieze

Welke stel je voor?

 

Hey @Petrus ,

Welke browser gebruik je nu?

Groetjes,

Lieze

Is geen antwoord op mijn vraag!

Bent u een chatrobot?

Ik ben geen chatbot.

Ik kan bijvoorbeeld Google Chrome, Mozilla Firefox of Edge aanraden. Als je een Apple computer hebt, kan je Safari ook gebruiken.

Groetjes,

Lieze

 

Oké, Ik gebruik Google Chrome, doch alles werkt voor de rest, is enkel wanneer ik klik op effectenrek. dat er technische fout staat!  Nu ik kan het rijtje met browsers wel aflopen maar …. Zou er niets anders mis zijn? De toegang is mij toch niet ontzegt?

Hey @Petrus ,

De kans is groot dat er iets misloopt met de cookies of geschiedenis van Google Chrome.

Omdat deze verwijderen nogal drastisch is, raden we je aan om te kijken of je via een andere browser dezelfde hinder ondervindt.

Op deze manier kunnen we de oorzaak ontdekken.

Als je graag hebt dat je effectenrekening wordt nagekeken, kan je ons steeds bereiken door in je Easy Banking App aan te melden en ons te bellen via de Contacteer ons functie of op het nummer 02 762 60 00.

Groetjes,

Lieze

Reageer