Hallo,
De link "www.bnpparibasfortis.be/aandelendividenten" naar de brochure i.v.m. de terugvordering van roerende voorheffing op dividenten van aandelen werkt niet (meer). Waar kan ik deze informatie nog terugvinden?
Vriendelijke groeten,
Herman
Hallo,
De link "www.bnpparibasfortis.be/aandelendividenten" naar de brochure i.v.m. de terugvordering van roerende voorheffing op dividenten van aandelen werkt niet (meer). Waar kan ik deze informatie nog terugvinden?
Vriendelijke groeten,
Herman
Hallo Herman,
Je vindt die informatie op deze pagina.
We hebben ook een brochure met meer info over de terugvordering van de roerende voorheffing op dividenden.
inzake terugvordering van (een gedeelte) van de roerende voorheffing op dividenten worden door verschillende banken (niet BNP Paribas Fortis dus?) automatisch een attest afgeleverd om zo hun klanten te begeleiden.
Moet ik zelf in mijn uitreksels duiken om deze info te gaan zoeken??? Of kan ik op jullie service hiervoor rekenen?
Hallo
Jammer genoeg bestaat er geen document waarin al je divindenden opgelijst staan. Bij elke effectenverrichting, ook bij de uitkering van dividenden, ontvang je wel een uittreksel.
Je kan ze zo opvragen:
Een andere mogelijkheid is om de uitbetalingen van dividenden op te vragen via de functie verrichtingen zoeken.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.