Beantwoord

Uitbetaling coupon

• 1 maart 2019
  • 1 reactie
  • 414 Bekeken

Er werd deze maand een coupon uitbetaald door BNP Paribas. Enkele dagen later stellen jullie vast dat jullie een verkeerde berekening deden en halen jullie dat bedrag gewoon van mijn rekening. Kan dit juridisch gezien?
icon

Beste antwoord van ShantyV 2 maart 2019, 13:31

Dag Chess,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat er geld van jouw rekening is gehaald door een fout in de berekening van een coupon.
Het kan inderdaad zijn dat er na een fout een rechtzetting wordt gedaan. Wij kunnen jou verzekeren dat de bank dit niet zou doen als het niet nodig zou zijn.
Voor meer informatie hieromtrent raden wij aan rechtstreeks contact op te nemen met jouw kantoor of persoonlijk adviseur.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettig weekend !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag Chess,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat er geld van jouw rekening is gehaald door een fout in de berekening van een coupon.
Het kan inderdaad zijn dat er na een fout een rechtzetting wordt gedaan. Wij kunnen jou verzekeren dat de bank dit niet zou doen als het niet nodig zou zijn.
Voor meer informatie hieromtrent raden wij aan rechtstreeks contact op te nemen met jouw kantoor of persoonlijk adviseur.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettig weekend !

Reageer