Beantwoord

verkooporder aandeel

  • 9 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Hallo, kan iemand mij uitleggen waarom een verkooporder aandeel met limietdatum 11 oktober niet kan gewijzigd worden, bv, limietkoers aanpassen
Dank u
icon

Beste antwoord van YannickB 10 oktober 2019, 12:46

Dag Tania,

Het is mogelijk dat je order al volledig of gedeeltelijk uitgevoerd werd en dat je het daardoor zelf niet meer kan aanpassen.

Als het order nog (gedeeltelijk) openstaat, dan kan je de status ervan opvolgen door in Easy Banking Web te klikken op 'Sparen en beleggen' en vervolgens op 'Mijn orders'.

Op dit ogenblik zijn er ook problemen bij het wijzigen van orders voor enkele aandelen.

Om het toch nog te wijzigen (ook als het al gedeeltelijk is uitgevoerd), kan je telefonisch bij ons terecht op het nummer 02 762 60 00.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Dag Tania,

Het is mogelijk dat je order al volledig of gedeeltelijk uitgevoerd werd en dat je het daardoor zelf niet meer kan aanpassen.

Als het order nog (gedeeltelijk) openstaat, dan kan je de status ervan opvolgen door in Easy Banking Web te klikken op 'Sparen en beleggen' en vervolgens op 'Mijn orders'.

Op dit ogenblik zijn er ook problemen bij het wijzigen van orders voor enkele aandelen.

Om het toch nog te wijzigen (ook als het al gedeeltelijk is uitgevoerd), kan je telefonisch bij ons terecht op het nummer 02 762 60 00.

Reageer