Beantwoord

verrichtingen op effecten

  • 1 May 2020
  • 1 reactie
  • 801 Bekeken

op 30/4 enkele trades gedaan en effecten aangekocht/verkocht dacht ik. Is het omdat er een feestdag is op 01/5 dat dit niet direct verwerkt is op je rekening? Ik heb de transacties redelijk laat gedaan op de beurs van Toronto maar meestal is dat s morgens om 6.00u wel bijgewerkt. Kan ik ergens zien of ik de aandelen nog in bezit heb of ze daadwerkelijk verkocht zijn? Er staat bij 2 van de verkochte aandelen wel:”geen saldo beschikbaar”, maar wil dat zeggen dat ze beursmatig al wel verwerkt zijn maar dat de bedragen pas na het weekend maandag binnen komen? beetje onduidelijk, en zeker als je belegd in niet- Europese landen waar de beurs niet met elke feestdag mee gesloten is… Maar zo houd je ook wel geen overzicht in je portfolio

icon

Beste antwoord van YannickB 4 May 2020, 09:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Tom,

Op feestdagen gebeuren er inderdaad geen interbancaire transacties, waardoor ook beurstransacties langer in beslag kunnen nemen. Ook wanneer de betrokken beurs wel open is.

Je kan steeds je hangende, geboekte en geannuleerde orders terugvinden door bovenaan in Easy Banking Web te klikken op Sparen en beleggen en dan op Mijn orders.

Reageer