Beantwoord

Waar kan ik koopwaardige aandelen vinden in easy banking web?

• 5 januari 2018
  • 2 reacties
  • 1002 Bekeken

Kan ik ergens de favoriete aandelenlijst terugvinden?
icon

Beste antwoord van Ine 6 januari 2018, 14:37

Hallo SvenDV,

Welkom op onze community!

Qua wetgeving is er heel wat gewijzigd voor beleggingen. Hierdoor is er geen favoriete aandelenlijst op onze website.

Je kan in Easy Banking Web (pc bankieren) wel naar beleggingen zoeken.

- Je klikt hiervoor op het tabblad 'Sparen en Beleggen'.
- In de tweede kolom 'Informatie' kan je kiezen voor 'Beleggingen zoeken'.
- Je hebt dan de mogelijkheid om op ISIN-code of naam te zoeken.

Voor advies over aandelen op basis van je specifiek profiel van je beleggingsportefeuille kan je best contact opnemen met je kantoor.

Hopelijk heb je hiermee voldoende informatie. Heb je nog vragen, stel ze dan gerust!

Het is je eerste bericht hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:

- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk via de Itsme app. Voor meer informatie bekijk dit bericht.

Nog een fijn weekend en nog de beste wensen voor 2018!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hallo SvenDV,

Welkom op onze community!

Qua wetgeving is er heel wat gewijzigd voor beleggingen. Hierdoor is er geen favoriete aandelenlijst op onze website.

Je kan in Easy Banking Web (pc bankieren) wel naar beleggingen zoeken.

- Je klikt hiervoor op het tabblad 'Sparen en Beleggen'.
- In de tweede kolom 'Informatie' kan je kiezen voor 'Beleggingen zoeken'.
- Je hebt dan de mogelijkheid om op ISIN-code of naam te zoeken.

Voor advies over aandelen op basis van je specifiek profiel van je beleggingsportefeuille kan je best contact opnemen met je kantoor.

Hopelijk heb je hiermee voldoende informatie. Heb je nog vragen, stel ze dan gerust!

Het is je eerste bericht hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:

- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk via de Itsme app. Voor meer informatie bekijk dit bericht.

Nog een fijn weekend en nog de beste wensen voor 2018!
Sedert begin 2018 is het onmogelijk geworden om bijvoorbeeld fondsen te zoeken. Men spreekt altijd van 'tijdelijk'. Anderhalf jaar is wel erg lang in deze digitale mediawereld. Loopt echt niet goed.

Reageer