Beantwoord

WAARDEBEPALING EFFECTENDOSSIER

  • 7 April 2020
  • 2 reacties
  • 1132 Bekeken

Bij andere banken kan ik dagelijks een waardebepaling opvragen van het vermogen in dossier

Men vertrekt van de waarde van het dossier per 31/12/2019 en dan dagelijks een koers en daar maakt men een grafiek van

Ben voor de andere twee beleggingsbanken dit gaan volgen vanaf 11/03/2020   vertrekkende van 31/12/2019 en dan de dagelijkse koersen in exell zodat ik kan zien hoe mijn portefeuille per dag evolueerd en hoeveel winst (verlies) ik heb tegenover 31/12/2019.

Hebben jullie ook zo iets of kunnen jullie mij de koersen van mijn effectendossier 

in exell geven vanaf 11/03/2020 tot vandaag. Ik maak dan zelf wel grafiek en exell met verlies tegen 31/12

Dank voor uw antwoord

icon

Beste antwoord van YannickB 7 April 2020, 17:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hallo @FRANSHEN 

Ik heb het nummer van je effectenrekening uit je bericht geschrapt. Persoonlijke info zet je best nooit publiekelijk online. Ik heb zelf ook jammer genoeg geen toegang tot jouw rekeningen en effectendossier, waardoor ik je niets op kan sturen.

Als je een contract voor beleggingsadvies bij ons hebt, dan nodig ik je uit om je persoonlijk adviseur even te bellen. Hij of zij kan je een overzicht opsturen via Easy Banking.

Daarnaast kan je in Easy Banking Web ook grafieken van individuele effecten opvragen. Dat doe je zo:

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Druk bovenaan op Sparen en beleggen en kies voor Mijn beleggingen.
  • Klik op het nummer van je effectenrekening.
  • Klik op de naam van het effect en klik bovenaan de volgende pagina nogmaals op de naam.
  • Scroll naar beneden en klik op Grafieken en kerncijfers.

 

Bedankt voor uw antwoord

klopt volledig voor individuele aandelen. Voor effectendossier zelf naar beheerder getelefoneerd . Gingen dit opzoeken en mij sturen via easy banking.opsturen. Bestaat voor dossiers maar even opzoeken.

Reageer