Beantwoord

Activatie payconiq

  • 3 September 2019
  • 3 reacties
  • 1249 Bekeken

Beste
Ik probeer BNP Paribas Fortis bankrekening te koppelen aan mijn Payconiq app op mijn iPhone maar bij activatie blijft hij hangen op "Verbinding maken met je bankrekening. Even geduld...'
Ik heb de Payconiq app al opnieuw geinstalleerd, ik heb rest app gedaan,.... niets helpt.
Kan dit opgelost worden of is dit bug in app ?

Als ik op 'Probeer opnieuw' druk (button onderaan scherm op iPhone) dan opent hij browser en krijg ik de account connect bnp. Wanneer ik de nodige gegevens invul krijg ik op mijn bakje het e-handtekening, maar wanneer ik die ingeef krijg ik rode tekst 'Gelieve een geldig e-handtekening in te geven'. En hier stopt het.
Ik heb ganse procedure meerdere malen opnieuw gedaan en het werkt niet. Altijd zelfde error.

Hoe kan dit opgelost worden?

vr gr
Ronny
icon

Beste antwoord van Jeroen11 3 September 2019, 14:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Dag @Ronny Kenens,

Wat vervelend om te horen!

Normaal zou dit moeten werken, er zijn geen algemene problemen gekend via de Payconiq app.

Ik zou je aanraden om je toestel eens volledig uit te zetten en ook zeker zijn dat alle apps op de achtergrond gesloten zijn. Hierna nogmaals proberen en het zou moeten werken.

Groetjes,
Jeroen
Beste
Heb toestel uitgezet en ga nu app terug installeren. Ik zie dat er 2 Payconiq apps zijn: (1) Payconiq, mobiel betalen en (2) Payconiq by Bancontact. Welk van de twee moet ik downloaden ?
Reputatie 3
Dag @Ronny Kenens ,

De Payconiq app heet "Payconiq by bancontact" en het icoontje is half paars van Payconiq en half wit van Bancontact.

Het is geen applicatie van BNP Paribas Fortis dus we kunnen niet zeker zijn van de oorzaken van een technisch probleem betreffende Payconiq by bancontact. 🤔

Groetjes,
Jeroen

Reageer