Beantwoord

Activatie Welcome Pack

  • 22 October 2019
  • 1 reactie
  • 782 Bekeken

Ik heb een uitnodiging gekregen vr deelname aan e wedstrijd, zodat mijn bijna 12jarige kind evt kans maakt om een leuk verjdfeestje te winnen als geschenk van Fortis.

Oké,  leuk, doen we snel even.

Zie ik dat de prijs enkel kan ontvangen worden als het kind een Welcome Pack heeft bij Fortis.

Prima, we activeren dat Wecome Pack, dat zat eraan te komen.

? Oo, dit gaat nog niet, hiervoor moet mijn dochter eerst 12j of ouder zijn (*). ..

-> Als ik moet wachten tot ze 12j is met deelname, dan denk ik niet dat dat feestje nog voor dit jaar is.. (letterlijk, verjd10dec).

(*)Op de datum vd prijsuitreiking moet ze dus minstens 12j zijn en een Welcome Pack hebben..

-> Maar is moeilijk als ik nog geen Welcome Pack kan activeren nu zij nog 11jaar is..

.. Het is ook niet mogelijk dat ik al een activatie van dat Welcome Pack 'vooraf'  'bestel'?…

Zodat het allemaal een beetje lukt?..

Of moet ik weeral bellen voor een oplossing/antwoord, .. voor dít?

Of.. iemand een antwoord/oplossing?

(Btw, weer een erg 'fortis'  'kado'... -> Om nog maar te starten moet ik een community account aanmaken?.. om een simpele vraag te kunnen/mogen stellen?.. Ik ben al ingelogd id Easy Banking app hé, ik zit daar nu op, is die app zó onveilig dat we ook vr dit soort vragen al een extra wachtwoord moeten ingeven??… Hoe omslachtig is dit?.. Voor zo'n wedstrijd?.. Dit moet toch béter kunnen??..)

icon

Beste antwoord van Anonymous 29 October 2019, 12:08

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @Inge. ,

 

Welkom op de Community en bedankt voor je vraag!

Een Welcome Pack kan worden aangemaakt vanaf de geboorte van het kind, dus dit zou zeker ook moeten lukken voor je bijna-12-jarige dochter, zodat ze toch kan deelnemen aan deze actie.

Verder wil ik je graag meedelen dat de Community-omgeving losstaat van de Easy Banking App, dus je gegevens van de applicatie worden niet gedeeld, vandaar dat je hiervoor een nieuwe account moest aanmaken voor de Community.

Via de applicatie kan je via “Contacteer ons” en “Bel ons” wel steeds helemaal beveiligd contact opnemen, hierna zal je geen gegevens meer moeten invullen!

 

Groetjes,

Lieze

 

Reageer