Beantwoord

Adreswijziging

  • 24 januari 2019
  • 1 reactie
  • 1415 Bekeken

Klopt het dat je via updateclientdata@bnpparibasfortis.com je adreswijziging kunt doorgeven?

Dank!
icon

Beste antwoord van YannickB 25 januari 2019, 09:45

Dag Vzwheartbeats,

Dat klopt, maar je dient wel eerst even te bellen met ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00. We mogen namelijk geen gegevens aanpassen zonder zeker te zijn dat ze van de juiste persoon afkomstig zijn.

Enkel via e-mail is dat dus jammer niet mogelijk, ook al stuur je een kopie van je identiteitskaart door.

Dit is alvast de info die je na je telefoongesprek naar ons dient te mailen voor een adreswijziging binnen België:

Een leesbare recto/verso kopie van je identiteitskaart met hierop vermeld:
◾️Het nieuwe domicilieadres met de hand geschreven en in hoofdletters;
◾️De datum met de hand geschreven;
◾️Je handtekening

Werd je identiteitskaart al aangepast op de gemeente, dan kan je ze ook in laten lezen aan het onthaal van een van onze kantoren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Vzwheartbeats,

Dat klopt, maar je dient wel eerst even te bellen met ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00. We mogen namelijk geen gegevens aanpassen zonder zeker te zijn dat ze van de juiste persoon afkomstig zijn.

Enkel via e-mail is dat dus jammer niet mogelijk, ook al stuur je een kopie van je identiteitskaart door.

Dit is alvast de info die je na je telefoongesprek naar ons dient te mailen voor een adreswijziging binnen België:

Een leesbare recto/verso kopie van je identiteitskaart met hierop vermeld:
◾️Het nieuwe domicilieadres met de hand geschreven en in hoofdletters;
◾️De datum met de hand geschreven;
◾️Je handtekening

Werd je identiteitskaart al aangepast op de gemeente, dan kan je ze ook in laten lezen aan het onthaal van een van onze kantoren.

Reageer