Beantwoord

adreswijziging

  • 31 March 2020
  • 5 reacties
  • 6504 Bekeken

Hallo, 

Wij zijn verhuisd en zouden ons adres nog moeten laten wijzigen (zowel mijn man, dochter als ik). Wegens de Coronacrisis is het moeilijk om in een kantoor te geraken. Is er een andere mogelijkheid om ons adreswijziging door te geven aub? 

Alvast bedankt

Mvg, Imke

icon

Beste antwoord van YannickB 1 April 2020, 08:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Imke,

Je kan daarvoor ook beveiligd naar ons bellen. Dat kan je doen door aan te melden in Easy Banking App, onderaan te drukken op Contacteer ons en dan te kiezen voor Bel ons of door manueel te bellen naar 02 762 60 00 en jezelf te identificeren met behulp van je Easy Banking Phone-code en je klantennummer.

Door de impact van het coronavirus en de door de aankondigingen van gisteren over de voorwaarden voor het uitstel van betaling voor kredieten voor mensen die financieel getroffen werden door het virus, kunnen de wachttijden wel oplopen. 

We doen er alvast alles aan om je zo snel mogelijk te helpen en we blijven bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Beste,

Ik ben ondertussen al een tijdje verhuisd en vermoede dat ik zoals bij andere banken dit kon aanpassen via de app of easy banking, dit is jammer genoeg niet het geval. Nu wou ik even langs één van de kantoren gaan om dit snel op te lossen maar vanwege Covid19 is dit jammer genoeg niet mogelijk en moet ik voor deze pietluttigheid een afspraak maken. 

Is er een andere manier om dit zo snel mogelijk op te lossen? 

Vriendelijke groeten,
Erhan Lammar

Reputatie 7

Hallo Erhan,

Je kan je adres ook laten wijzigen door ons te bellen via 02 762 60 00. Als je belt via Easy Banking App, of met behulp van je Easy Banking Phone-code, dan krijg je voorrang op de wachtrij.

Groetjes

Beste, 

 

ik ben ook onlangs verhuisd en had hier het antwoord gelezen en heb dus een kwartier in de wachtlijn gehangen om mijn adres telefonisch te wijzigen (via de banking app). Er is mij echter aan de telefoon gezegd dat ik hiervoor moet langs gaan bij een kantoor en heb een afspraak gekregen. Hoe komt dit? 

 

Met vriendelijke groeten, 

Phoebe Van der Donckt 

Reputatie 7

Dag Phoebe,

Het spijt me om te horen dat het niet telefonisch voor jou in orde gebracht kon worden. Normaal gezien zou dat perfect mogelijk moeten zijn.

Ik kan jammer genoeg niet voor je nagaan waarom je in dit geval een afspraak nodig hebt. Mogelijk zijn er nog andere gegevens die bijgewerkt dienen te worden.

Reageer