Beantwoord

adreswijziging

  • 20 March 2023
  • 3 reacties
  • 3400 Bekeken

Ik wil graag mijn adreswijziging doorgeven. Ik heb gemerkt, dat ik geen post meer van u gekregen heb, omdat ik mijn verhuizing vergeten ben door te geven. Ik heb nu gegevens van mijn bankrekening nodig i.v.b. met belastingaangifte 2023.

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 20 March 2023, 15:56

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @M.M.Rook-Mesken ,

 

Bedankt om ons op de hoogte te brengen van de wijziging op niveau van uw persoonlijke gegevens.

 

U bent recent verhuist, uw gegevens kunnen online aangepast worden. Uw nieuwe adres dient wel al door de gemeente te zijn toegevoegd aan uw identiteitskaart.

  1. Verbind de kaartlezer voor eID’s met uw computer. 
  2. Meld u aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  3. Klik bovenaan rechts op ‘Instellingen’.
  4. Kies voor ‘Persoonlijke gegevens’.
  5. Klik op ‘Gegevens wijzigen’.
  6. Kies vervolgens voor ‘Bijwerken’ en volg de stappen die op het scherm verschijnen.
  7. Uw domicilieadres en identiteitskaartgegevens worden onmiddellijk aangepast.

Beschikt u niet over een Belgische elektronische identiteitskaart en/of kaartlezer voor eID’s?

U kan uw gegevens ook bij laten werken via een van onze kantoren.

 

Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

 

Met vriendelijke groet, 
SabrinaVD

Beste Sabrina,

Wij wonen niet in België,  maar wij hebben wel een rekening bij uw bank. Door de verhuizing krijgen we geen post meer van u. Dat zouden we wel weer graag krijgen, vandaar de adreswijziging.

Hallo @M.M.Rook-Mesken ,

 

Indien u niet in België woont, raad ik aan om ons telefonisch te contacteren. 

Zo kan een collega we de mogelijkheden voor uw adreswijziging aan te passen bekijken. 

 

Je kan best contact nemen het Easy Banking Centre. Je kan bellen via 02 762 60 00 of beveiligd inbellen via Easy Banking App. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer