Beantwoord

Afdrukkers rekeninguittreksels.

  • 9 July 2019
  • 3 reacties
  • 2593 Bekeken

Badge
  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties
In het bankfiliaal in de Zonnestraat in Gent verdwijnen midden september de 2 automaten om bankuittreksels af te drukken en manuele overschrijvingen te doen. Ze worden niet vervangen en de enige 2 mogelijkheden om de uittreksels nog afgedrukt te krijgen is via pc/gsm/tablet met eigen printer, of afgedrukt laten opsturen via bpost (met kosten). Veel ouderen rest enkel die laatste mogelijkheid.
Vraag: heeft er iemand weet van nog kantoren waar die automaten gaan verdwijnen, of gaan die in alle Fortis-kantoren weg?
icon

Beste antwoord van YannickB 18 July 2019, 09:05

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Boxie ,

In bepaalde kantoren zijn inderdaad automaten om de uittreksels te printen verdwenen.
Momenteel is het niet bekend of deze automaten in elk kantoor zullen verdwijnen of niet.

In elk kantoor is er een tablet beschikbaar waar u de nodige zaken kunt bekijken.
Waarbij de collega's u ook perfect kunnen begeleiden.

Groetjes,
Ruth
Badge
In de Zonnestraat verdwijnen die automaten ook pas in september ek. Ze zijn er nu dus nog.
Die tablet, da's allemaal goed en wel, maar daarmee druk je je uittreksels niet af nietwaar. Ik denk daarbij aan de vele ouderen die geen pc/tablet/gsm hebben en alles dan tegen kostprijs gaan moeten laten opsturen naar hun woning.
Fortis is de laatste tijd m i. toch echt niet goed bezig als het op dienstverlening aan ouderen aankomt hoor.
Reputatie 7
Dag Boxie,

Ik begrijp volledig dat het voor jou een vervelende situatie is. Op dit moment heb ik nog geen info over de automaten in andere kantoren, maar ik geef je opmerkingen alvast wel door aan de juiste collega's.

Reageer