afspraak maken

  • 30 July 2021
  • 3 reacties
  • 420 Bekeken

Ik probeer jullie telkens te bellen met een probleem ivm visa kaart en wordt continu voor minstens 20’ in wacht gezet. Gisteren eveneens een aantal keren in wacht gezet en mail gestuurd, doch waarop ook niet gereageerd wordt. Leg mij nu is uit hoe ik onder deze omstandigheden een afspraak met de bank kan maken??


3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Loes Cresens ,

 

Het is telefonisch steeds zeer druk omdat ook het kantoor voorlopig enkel werkt met een afsprakensysteem: fysieke afspraken in de voormiddag en telefonische afspraken in de namiddag.

 

Daarom wordt het ook steeds drukker in het Easy Banking Centre en blijven de wachtrij en wachttijden oplopen. We zijn reeds op de hoogte van dit probleem en willen ons hiervoor alvast excuseren. Er zal daarom deze zomerperiode ook extra personeel ingezet worden om onze bereikbaarheid opnieuw te kunnen opschroeven naar een optimaal niveau.

 

Een afspraak maken kan je dus nog steeds door of jouw kantoor te contacteren, telefonisch of via mail, of door het Easy Banking Centre te contacteren. Afhankelijk van jouw probleem zal hiervoor een fysieke afspraak of een telefonische afspraak vastgelegd kunnen worden.

 

Wij hopen jou hiermee van dienst te zijn!

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reputatie 3

Leg mij nu is uit hoe ik onder deze omstandigheden een afspraak met de bank kan maken??

 Laat een andere bank contact maken

beste, 

 

ik heb al meermaals gevraagd om een afspraak te maken daar ik de paspoort van mijn moeder moet laten inlezen alsook de mijne en ik zou de beleggingen ook uitbetaald willen want ik heb een zorgvolmacht mvg Maes Nancy 

Reageer