Beantwoord

attest belastingen

  • 1 April 2020
  • 3 reacties
  • 948 Bekeken

Beste,

 

Ik heb geen zichtrekening meer bij uw bank, maar heb wel nog 2 groene leningen lopen. 

Kan u mij hiervan per mail of per post een fiscaal attest toesturen.

Alvast bedankt voor een snelle reactie.

Groetjes,

Monique

icon

Beste antwoord van YannickB 1 April 2020, 10:33

Bekijk origineel

3 reacties

waar vind ik mijn fiscaal attest in zoomit ( enkel fac en loonbrieven) ( voor de belastingsaangifte 2021)

Vriendelijke groeten

Dag @Coenegrachts Frank ,

Hier vind je de handleiding voor het downloaden van je fiscale attesten.

Groetjes,

Lieze

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht Monique.

Ik heb de referenties naar je producten verwijderd, want dit is een publieke site waarop iedereen kan meelezen. Details over je producten en verrichtingen en je persoonlijke gegevens deel je best nooit zomaar.

Ik heb langs deze weg jammer genoeg ook geen toegang tot je leningen. Als je vorige jaren alles per post kreeg, dan zal dat dit jaar ook automatisch opnieuw gebeuren van zodra de attesten beschikbaar zijn. 

Wil je het toch navragen, dan kan je steeds bij ons terecht op het nummer 02 762 60 00.

Door de impact van het coronavirus en door de aankondigingen van gisteren over de voorwaarden voor het uitstel van betaling voor kredieten voor mensen die financieel getroffen werden door het virus, kunnen de wachttijden wel oplopen. 

We doen er alvast alles aan om je zo snel mogelijk te helpen en we blijven bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Reageer