Beantwoord

bankkaart kwijt

  • 17 October 2019
  • 4 reacties
  • 1437 Bekeken

Beste, 

 

Ik ben mijn bankkaart verloren. Nu las ik dat je een tijdelijke kan aanvragen. Kan je met die tijdelijke kaart ook op je spaarrekening of niet? En zo niet kunnen ze in het loket geld overzetten van je spaarrekeing op die kaart?

 

Alvast bedankt.

Mvg Mike

icon

Beste antwoord van YannickB 18 October 2019, 07:41

Bekijk origineel

4 reacties

@YannickB  dit wist ik niet.  Thanks

Reputatie 6
Badge +3

Ik moet nog opmerken dat het met een tijdelijke kaart niet mogelijk is om contactloos te betalen dus enkel op de klassieke manier.

Reputatie 7

Dag @Mikev3970 @H.EL A 

Een tijdelijke kaart kan je wel gebruiken op Easy Banking, zowel via de site als via de app. Vraag bij het ophalen van de kaart zeker ook je klantnummer als onze collega’s het je niet spontaan geven.

Nadien kan je met dat nummer en met het kaartnummer van je tijdelijke debetkaart een nieuw profiel aanmaken op Easy Banking (op elk toestel). Je hebt zo dezelfde toegang als met je gewone kaart.

 

Een tijdelijke kaart is ook slechts 3 maanden geldig.

 

[Update door BNP Paribas Fortis]

Een tijdelijke kaart kan je wel gebruiken op Easy Banking, zowel via de site als via de app. Vraag bij het ophalen van de kaart zeker ook je klantnummer als onze collega’s het je niet spontaan geven.

Nadien kan je met dat nummer en met het kaartnummer van je tijdelijke debetkaart een nieuw profiel aanmaken op Easy Banking (op elk toestel). Je hebt zo dezelfde toegang als met je gewone kaart.

Een tijdelijke kaart is ook slechts 3 maanden geldig.

 

Beste mike,

Het is niet mogelijk om met een tijdelijke kaart je spaarrekening te consulteren op een app noch de  bankautomaat. ( uit eigen ervaring ).

Bij het loket kunnen ze het waarschijnlijk WEL, aangezien de tijdelijkebankkaart 6 maanden geldig is en heeft alle functies van een gewone bankkaart.

 

Mvg

 

Reageer