Beantwoord

Bankrekening linken a/ Itsme

  • 17 August 2022
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Beste, ik heb op iPhone meermaals getracht bankrek. te linken Itsme maar zonder resultaat. Ik krijg steeds melding ‘technisch probleem’ en verzoek te bellen naar 02/4334092. Op dit nr. heb ik meermaals ruim 10 min. gewacht zonder verbinding te krijgen. Dank voor feedback. Mvg. Jan.

 

 
icon

Beste antwoord van Shari V 18 August 2022, 09:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Dag @jjvdyck54 

Probeer je Itsme te installeren op een nieuw toestel? Dan dien je deze door Itsme eerst nog te laten verwijderen van je vorige toestel.

Hier vind je meer info: Hoe kan ik itsme®-account heractiveren? – itsme Customer Support (itsme-id.com)

Ook dienen je persoonlijke gegevens en GSM-nummer te kloppen in de instellingen van Easy Banking Web.

Dank u. Mvg. Jan.

 

Reageer