Beantwoord

Bereikbaarheid en service

  • 15 July 2021
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

Geachte,

Ik sta versteld van de huidige gang van zaken.

Gisteren : kantoor volledig gesloten. Na het aanbellen werd een nieuwe kaartlezer aangegeven onder de poort door.

Vandaag : vreemde deviezen proberen te bestellen via easy (difficult) banking. Na 10 minuten wachttijd gefrustreerd telefoon neergelegd.

3 keuze-vraag betreffende CEO’s bank :

  • Hebben ze het gevoel dat ze onderbetaald zijn ?
  • Staat hun bank het water tot aan de lippen ?
  • Of zijn ge gewoon zo respectloos en onbeschoft tegenover hun klanten ?

Met beleefde groeten.

Uw klant sinds meer dan 50 jaar.

 

icon

Beste antwoord van LienV 27 July 2021, 11:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Dag @Lysens Frans 

 

Bedankt voor je feedback. We begrijpen zeker dat het niet leuk is om lange wachttijden te hebben aan de lijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Onze kantoren werken uitsluitend op afspraak en zullen dus ook niet de deuren openen zonder een afspraak. Zij werken ook zo veel mogelijk telefonisch of per videogesprek, wat de bereikbaarheid van de kantoren nog meer in het gedrang brengt. Bijgevolg zijn de algemene lijnen bij het Easy Banking Center ook druk bezet.

 

Als je alvast een klantnummer ingeeft op de lijn, of je maakt gebruik van je app om ons op te bellen, dan zou je sneller moeten binnen geraken op de lijnen.

 

Mochten er andere algemene vragen zijn, dan kan je die wel stellen via Social Media of hier op onze Community.

 

Groeten

LienV

bpost is altijd open geweest ,ING,Argenta,AXA,Beobank ... zijn ook eenvoudig te contacteren... 

Reageer