Beantwoord

berichten verwijderen op dit forum

  • 15 March 2021
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

Ik zie nergens een knop om inbox op dit forum te verwijderen ?

Op welke wijze kan dit gebeuren.

icon

Beste antwoord van YannickB 15 March 2021, 15:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @ava4ever ,

Als het gaat om een privébericht, dan kan je de conversatie openen via jouw persoonlijke inbox. Naast al jouw verzonden berichten zal je drie punten zien staan. Druk je daarop, dan kan je dat bericht verwijderen.

Wil je een publiek bericht laten schrappen, dan kan dat door een mail te sturen naar community@bnpparibasfortis.be met daarin jouw gebruikersnaam en een link naar het bericht dat je wilt verwijderen.

De … puntjes zie ik staan, maar als ik erop tik zie ik enkel

  • link naar reactie
  • Rapporteer

Dus verwijderen staat er niet bij. Wat ik ook opmerk is dat inbox niet actief is.

 

Reputatie 7

Is het mogelijk dat je op de puntjes bij een publiek bericht zoals die in deze conversatie, klikt? Daarbij is er inderdaad geen optie om berichten te verwijderen. 

Die optie is er enkel voor privéberichten. Is het misschien die inbox die je bedoelt? Je kan ze alvast terugvinden door bovenaan rechts op deze pagina op jouw profielfoto te klikken en te kiezen voor Privéberichten.

Publieke berichten kan je enkel laten verwijderen door ons even te mailen of door mij een privébericht te sturen. Dat laatste kan door op mijn naam te klikken en dan te kiezen voor Stuur bericht.

Reageer