Beantwoord

Bestelling op Amazon UK lukt niet

  • 15 July 2019
  • 3 reacties
  • 1732 Bekeken

Ik bestel regelmatig items op Amazon.co.uk. Vandaag probeerde ik Steins;Gate: The Movie - Load Region of Deja Vu te bestellen op bluray. Helaas, mijn betaling werd afgewezen en de gegeven reden was dat de bank de betaling niet wilde aanvaarden.

Er was keuze uit twee leveranciers. Een uit Duitsland en een uit UK. Ik heb beiden geprobeerd. Zelfde resultaat. Ik heb voldoende geld om het bedrag te betalen en heb geen betaallimiet overschreden.

Het enige verschil dat ik kan vinden tussen dit product en andere producten die ik wel kan bestellen is dat er een puntkomma in de titel staat.

Is dit daadwerkelijk de reden? Zie ik iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord van YannickB 16 July 2019, 14:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Met alle plezier gedaan!

Ik vermoed dat Maestro in dit geval inderdaad niet aanvaard zal worden door de handelaar.
Het is een bankkaart met Maestro. Ik heb mijn theorie nog niet kunnen testen, maar het blijkt dat het waarschijnlijk een slechte verwoording is van de website uit. De website zegt dat de bank de betaling niet aanvaardt, maar als ik een nieuwe betaaloptie moet kiezen kan ik enkel visa of mastercard kiezen. Iets wat initieel niet wordt gedisplayed. Waarschijnlijk is dit specifiek product via een leverancier die enkel visa of mastercard aanvaardt.Maar dan ligt het probleem niet bij de bank, zoals de site claimt.

In ieder geval bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Hallo Liam,

Met wat voor kaart wil je betalen? Is het een debetkaart, een kredietkaart of een prepaid kaart?

Wat je koopt kan alvast geen effect hebben, want die info zien we niet.

Wanneer je de betaling bevestigt, controleren we enkel of er voldoende geld op je rekening staat, of de limiet van je kaart toereikend is, of de kaart die je gebruikt actief is en of de gegevens ervan overeenkomen met die dat je hebt ingevoerd op de site en, tot slot, of de stappen met de kaartlezer correct gevolgd werden (als je gevraagd wordt die te volgen).

Reageer