Beantwoord

Beta-tester

  • 3 June 2021
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Beste 

op deze community kreeg een tijdje geleden de vraag of ik beta-tester wilde zijn voor bijvoorbeeld de app Easy Banking.

Wie kan ik hiervoor contacteren?

Groetjes

Jan

icon

Beste antwoord van YannickB 4 June 2021, 08:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hallo Jan,

Op dit moment loopt er geen externe bèta test, maar ik ben blij om te horen dat je erin geïnteresseerd bent en ik zal je iets laten weten van zodra er een nieuwe bèta gelanceerd wordt!

Hoi YannickB

Vreemd dat je antwoord 2 keer wordt vermeld in de community.

Ik wilde je dit gewoon laten weten.

Reputatie 7

Bedankt Jan. Bedoel je dat je meerdere mails hebt ontvangen over mijn antwoord op jouw vraag of dat mijn antwoord voor jou meerdere keren zichtbaar is op deze pagina?

 

Je bericht staat dubbel op de website, ik kreeg een 2de melding van je 2de bericht enkele dagen na de eerste melding


Vermoedelijke reden dat je bericht 2 keer wordt getoond: 

- je eerste bericht zit in het frame bovenaan met in de header de groene knop “Beantwoord” en titel in het vet “Beta_tester”
- ik merk nu wel dat je 2de bericht in een nieuw frame zit met als titel in het vet “3 reacties” gesorteerd met oudste eerst

Vreemd is wel dat ik gisteren voor de 2de keer een melding kreeg via mail van je zelfde bericht; Is dit misschien omdat je bericht nu pas in het frame “3 reacties” wordt getoond; Ik zou dat bijzonder merkwaardig vinden. 

gr Jan

 

 

 

Reputatie 7

Dat is inderdaad vreemd. Ik laat meteen nakijken of er een probleem is met het notificatiesysteem voor de reacties.

Beter is opnieuw even een test te doen. Ik stuur een bericht met titel “Yannickb test bericht publicatie en melding” waarop jij antwoordt. Nadien kijken we wat er gebeurd. OK?

Reageer