betaling op 31 oktober, mocht niet uitgevoerd worden, gelieve die terug op mijn rekening te zetten aub
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelbetaling op 31 oktober, mocht niet uitgevoerd worden, gelieve die terug op mijn rekening te zetten aub
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineeldringend regeling aub
Hallo
Ik heb de bedragen uit je bericht verwijderd. Details over je verrichtingen en andere persoonlijke informatie deel je best nooit zomaar online.
Via deze website heb ik jammer genoeg ook geen toegang tot jouw rekeningen.
Indien je de begunstigde kent, dan raad ik je alvast aan om hen te contacteren en om te vragen om het geld terug te storten. Als bank mogen wij namelijk niet zomaar geld van een rekening nemen en een overschrijving die op 31 oktober werd uitgevoerd, zal ten laatste op 4 november zijn toegekomen.
Ken je de begunstigde niet, dan raad ik je aan om ons beveiligd te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code. Mijn collega’s kunnen voor jou een document opstellen om de bank van de begunstigde te contacteren zodat zij aan hun klant kunnen vragen om het geld terug te storten. Belangrijk: dit kost 25 EUR en biedt jammer genoeg geen garantie dat het geld teruggestort wordt. De begunstigde kan dit weigeren.
Gaat het om fraude, dan dien je ons ook zo snel mogelijk op te bellen. Je legt dan ook best zo snel mogelijk een klacht neer bij de politie.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.