Beantwoord

Betaling voorschot met Visa gold aan Sunweb

  • 26 February 2023
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Volgens Sunweb zou mijn betaling van 03/12/2022 via Visa gold eerst op 16/12/2022 bij hen toegekomen zijn. Daardoor is mijn boeking niet doorgegaan, voorschot moest binnen 7 dagen na bestelling betaald zijn……….. Het bedrag hebben ze ook niet teruggestort, geld weg en geen reis?

icon

Beste antwoord van CaroleL 27 February 2023, 09:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Pimo,

 

Het spijt ons te lezen dat uw reis werd geannuleerd door een vertraagde betaling. 

 

Wij raden u aan om dit aan te geven als schade op het nummer  02 664 45 25. Zo kunnen we samen opzoek gaan naar een gepaste oplossing.

Indien dit geen oplossing biedt, aarzel dan niet om contact op te nemen met het Easy Banking Centre. U kunt dit eenvoudig door volgende stappen te volgen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Onze collega’s staan voor u klaar!

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer