Volgens Sunweb zou mijn betaling van 03/12/2022 via Visa gold eerst op 16/12/2022 bij hen toegekomen zijn. Daardoor is mijn boeking niet doorgegaan, voorschot moest binnen 7 dagen na bestelling betaald zijn……….. Het bedrag hebben ze ook niet teruggestort, geld weg en geen reis?
Betaling voorschot met Visa gold aan Sunweb
Hallo Pimo,
Het spijt ons te lezen dat uw reis werd geannuleerd door een vertraagde betaling.
Wij raden u aan om dit aan te geven als schade op het nummer 02 664 45 25. Zo kunnen we samen opzoek gaan naar een gepaste oplossing.
Indien dit geen oplossing biedt, aarzel dan niet om contact op te nemen met het Easy Banking Centre. U kunt dit eenvoudig door volgende stappen te volgen:
> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
> 'Easy Banking Centre'
> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.
Of:
> Bellen naar 02/ 762 60 00
> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Onze collega’s staan voor u klaar!
Groetjes,
CaroleL
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.