Beantwoord

betalings limit

  • 26 May 2020
  • 3 reacties
  • 1616 Bekeken

Beste,ik wou zojuist een betaling online doen maar er kwam namelijk op dat ik mijn dagelijkse betalings limit heb bereikt best dat ik vandaag niks heb gekocht. 
 

kan ik eventueel dit bedrag verhogen? Mvg

icon

Beste antwoord van YannickB 27 May 2020, 08:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Jesco,

Ging het om een betaling bij een webshop, of om een overschrijving via Easy Banking?

De limieten voor overschrijvingen liggen vast en kunnen niet verhoogt worden. Een volledig overzicht van die limieten vind je op deze pagina. Schrijf je meer dan 2.500 EUR per dag over, maar minder dan 300.000 (via onze website) of 25.000 (via onze app), dan die je elke overschrijving te bevestigen met een elektronische handtekening. Je kan in dat geval wel blijven overschrijven.

 

Gaat het om een betaling in een webshop, dan hangt het af van de limiet van de kaart die je gebruikt. Voor gewone debetkaarten is de standaard betalingslimiet 2.500 EUR per 7 dagen. In deze handleiding lees je hoe je de limiet kan verhogen.

hello 

I had a quick question. 

how can I change the limit of my debit account?

Reputatie 7

Hello @Esha Chodhari 

Do you mean the amount that you can pay or withdraw with your debit card?

If so, we can increase your limit when you call us securily by tapping ‘Contact us’ and then ‘call us’ after logging on to Easy Banking App for smartphone. 

You can also call us on the number 02 762 90 00 and identify yourself using your client number and Easy Banking Phone-code.

Reageer