Beantwoord

cash storting bij bank machine

  • 6 December 2020
  • 19 reacties
  • 766 Bekeken

op 20 oktober 2020 een storting gedaan in een bnp automaat er is een storing op getreden meteen met easy banking gebeld contact gehad met de bank en nu zijn we bijna 2 maanden verder nog steeds niets wijzer van het kasyje naar de muur gestuurd er gebeurt niets heb een papier van de storting met daar op de melding wegens technisch probleem is de laatste bundel mogelijk niet correct gecrediteerd . Misschien is dit bedrag voor de bank niet veel maar ik heb een invaliditeits uitkering en de persoon waar ik het van geleend heb zit hier ook niet op te wachten WAT MOET IK NU VAN DE BANK WORDT IK OOK NIET WIJZERN

icon

Beste antwoord van YannickB 22 December 2020, 16:50

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 2

Dag @Jan katsberger 

Via deze weg hebben wij omwille van veiligheidsredenen geen toegang tot jouw bankgegevens.
Ik raad je aan om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via de Easy Banking App of aan de hand van de Easy Banking Phone Code.

Op deze manier bel je beveiligd binnen en kunnen wij voor jou nakijken wat er mis gaat en contact opnemen met de collega.

 

 

en weer wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd

Hey @Jan katsberger ,

Jammer om te horen dat je niet vlot wordt verdergeholpen. Kan je me vertellen naar waar je bent doorverwezen?

Groetjes,

Lieze

geachte

 

ik ben eerst doorverwezen naar mijn kantoor in Halle die hebben het balletje weer terug gelegd bij bnp easy banking omdat ik daar direct contact mee heb gehad , die heb ik inmiddels 3 maal aan de lijn gehad maar die gingen het weer opnemen met het kantoor brainne aleud dan zou ik worden terug gebeld wat nog steeds niet is gebeurd inmiddels heb ik contact gehad met mijn advocaat die heeft mij nu geadviseerd om het eerst nogmaals via deze manier te proberen indien er wederom geen actie van de bank is gekomen een aangifte te doen bij de politie post zenne vallei voor diefstal om daarna maar een verkorte procedure te starten ik kan u een kopie van de transactie mailen om te laten zien wat er mis is gegaan .

 

mvg

 

Jan katsberger

 

Bedankt voor je feedback, @Jan katsberger .

Klopt het dat je klant bent bij ons?

Groetjes,

Lieze

ja anders had ik ook de easyapp niet kunnen gebruiken lijkt mij

Zou je me een privéberichtje kunnen sturen?

Dan laat ik dit verder voor je nakijken.

Groetjes,

Lieze

gestuurd via de app

Super, @Jan katsberger ! We geven je zo snel mogelijk een antwoord.

Groetjes,

Lieze

giedemiddag

 

graag zou ik willen weten if er al iets bekend is hierover, 

mvg

 

Jan katsberger

Hey @Jan katsberger ,

Ik heb via de Community geen zicht op je persoonlijke gegevens dus ook niet op je vraag. Heb je al een antwoord ontvangen op je bericht via de app?

Groetjes,

Lieze

nee helaas lieze

 

mvg 

Jan katsberger

Hey @Jan katsberger ,

Ik raad je aan via onze app bij Contacteer ons de Bel ons functie te gebruiken zodat je meteen met een adviseur kan spreken hierover.

Groetjes,

Lieze

ik ga overleggen met mijn raadsman maar ik denk dat het een aangifte wordt bij de politie zennevallei en fan zal het een kort geding worden voor get eind van het jaar maar nogmaals ik ga overleggen met de raadsman 

 

mvg

 

Jan katsberger

helaas gisteren een procesverbaal laten opstellen wegens diefstal en verduistering betreffende de cashstorting bij een geldautomaat bij bnp vestiging braine le chateaubraine 

hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht .

mvg

ej katsberger te halle

Reputatie 7

Dag @Jan katsberger 

Ik heb de informatie over de verrichting uit je bericht verwijderd. Persoonlijke en bancaire info deel je best nooit zomaar via het internet.

Wij hebben via deze site ook geen enkele toegang tot jouw gegevens bij onze bank waardoor we die informatie jammer genoeg ook niet kunnen verwerken en opvolgen.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben, dan raad ik je aan om een klacht in te dienen via onze website.

aangezien ik al zoveel klachten heb ingediend en daar niets meegedaan wordt zie ik mij niet meer genoodzaakt omdat via dit via deze weg te doen . en misschien helpt het om het om het gewoon openbaar te doen maar dat maakt allemaal niet meer uut het gaat nu via een kort geding met schade

Inmiddels is er aangifte gedaan van verduistering en fraude aankomende week zal ik de deurwaarder opdracht geven om alles in het werk te stellen om te zorgen dat mijn geld dat nog steeds niet is gestort terug te vorderen. De deurwaarder zal met toestemming van mij een kortgeding opstarten. Eventueel zal ik vragen om beslag te leggen op het kantoor waarop dit betrekking heeft. 

 

Mvg Elle Jan katsberger

Hoe is dit afgelopen,? Zit met hetzelfde probleem. Welke stappen heb je ondernomen?

Reageer