Beantwoord

cirque du soleil

• 30 januari 2019
  • 3 reacties
  • 630 Bekeken

Gisteren heeft mijn echtgenote de hele dag tevergeefs haar mail in het oog gehouden voor de op 29 januari aangekondigde mail voor kaarten van de Cirque du soleil.
Deze morgen gekeken om 9u12. De kaarten waren al uitgedeeld. We zijn ontgoocheld. Priority Banking voor wie?
icon

Beste antwoord van YannickB 30 januari 2019, 10:09

Dag Chris,

Ik snap je ontgoocheling. De mails werden inderdaad pas vanochtend verzonden in plaats van gisteren en de plaatsen waren heel snel gereserveerd.

Van zodra er nog evenementen georganiseerd worden, laten we dit weten. Hopelijk kunnen we je een volgende keer wel verwelkomen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Dag Chris,

Ik snap je ontgoocheling. De mails werden inderdaad pas vanochtend verzonden in plaats van gisteren en de plaatsen waren heel snel gereserveerd.

Van zodra er nog evenementen georganiseerd worden, laten we dit weten. Hopelijk kunnen we je een volgende keer wel verwelkomen.
Als premium banking klant bij KBC heb ik betere ervaringen met uitnodigingen. Daar maak je geen kans om deel te nemen maar wordt je sowieso gewoon uitgenodigd.
De kaarten waren idd vlug weg. Ipv 29 jan. verstuurd op 30 jan. Mail ontvangen om 07u 30
Mijn pogîng om 7u40 niet gelukt wegens uitverkocht. Klopt niet

Reageer