Beantwoord

code 1242 op fiche 281

  • 5 May 2020
  • 3 reacties
  • 1850 Bekeken

  • Rekruut - Niveau 1
  • 7 reacties

op de fiscale fiche 281 stond de vorige jaren naast code 1242 ook de code 1244 die doorgaans diende voor de vrijstelling van het bedrag dat onder code 1242 niet-currente voordelen. Op de fiche 281 staat nu nog de code 1242 maar ik vind in tax on web nergens nog een spoor van de vrijstelling onder code 1244.

Mijn vraag: Is deze code 1244 geschrapt en is bijgevolg ook de vrijstelling van het bedrag afgeschaft? 

icon

Beste antwoord van YannickB 6 May 2020, 11:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

@LGE 

Gaat het misschien om een fiche die je als (ex-)personeelslid van onze bank kreeg? Zo ja, dan neem je best contact op met HR via het nummer dat op de fiche vermeld staat.

WIj kunnen je via dit platform enkel helpen met algemene vragen over producten en diensten die je als klant bij onze bank hebt.

Ik ben een recent gepensioneerd personeelslid en als ik me niet vergis,  bestaat er nog steeds een fiscale dienst (Maurice Demey, ...) waar voor dergelijke vragen steeds een antwoord kon worden gevraagd. Ik vraag ook geen advies, ik vraag alleen of het klopt dat rubriek 1244 niet meer bestaat en dat de vrijstelling dus afgeschaft is. Deze vraag zal bij menigeen trouwens opkomen want jullie hebben er allemaal ook mee te maken.

Reputatie 7

Hallo LGE,

Wij mogen je als bank jammer genoeg niet helpen met je belastingaangifte. Je kan voor vragen erover best even contact opnemen met de FOD Financiën. Zij zijn onder andere telefonisch bereikbaar via 02 572 57 57.

Heb je een boekhouder, dan kan je eventueel ook hem of haar aanspreken.

Reageer