code bankkaart

  • 6 April 2020
  • 3 reacties
  • 2320 Bekeken

Beste, ik heb een nieuwe bankkaart ontvangen maar weet niet hoe ik de code moet instellen. Het papier met de gegevens is bij het afvalbeland.


3 reacties

Reputatie 7

Hallo Maarten,

Als je oude debetkaart werd vervangen omdat ze defect was of omdat ze te vervallen kwam, dan blijft je pincode hetzelfde.

Enkel als je je kaart laat afsluiten en een volledig nieuwe bestelt, of als je kaart verloren raakte of gestolen werd, moet je een nieuwe pin kiezen. Afhankelijk van hoe je de kaart hebt aangevraagd, krijg je op voorhand een sms om de code te kiezen, of ontvang je enkele dagen na de kaart een brief met een nieuwe code die je nadien via een automaat kan wijzigen.

Geachte mevrouw/meneer,

 

Ik zou een nieuwe code voor mijn Maestro Bancontact kaart per post willen ontvangen.

 

Dank u.

 

 

 

Reputatie 7

Dag Jean-Marie,

Ik heb alle persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en bancaire informatie deel je best nooit zomaar via het internet.

Omdat dit een publieke site is, heb ik zelf ook geen toegang tot je kaarten en rekeningen. Ik kan je dus jammer genoeg geen nieuwe code opsturen.

Als je de oude pincode nog kent, dan kan je via een van onze automaten alvast onmiddellijk een nieuwe code instellen.

Ken je je pincode niet meer, dan nodig ik je uit om ons even beveiligd te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code.

Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt.

Reageer