ik wou inloggen met mijn bankkaart , maar heb de code vergeten
heb reeds 2 x geprobeerd en deze was verkeerd , kan je mij helpen
ik wou inloggen met mijn bankkaart , maar heb de code vergeten
heb reeds 2 x geprobeerd en deze was verkeerd , kan je mij helpen
Hallo
Als je je code vergeten bent, dan bel je ons best even op. Als je nog toegang hebt tot Easy Banking App voor smartphone, dan kan je beveiligd bellen door aan te melden, onderaan op Contacteer ons te drukken en dan te kiezen voor Bel ons.
Heb je geen toegang meer tot de app, dan bel je best via 02 762 60 00.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.