Contactname kantoor

  • 6 July 2021
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Ik hang al 23 minuten aan de lijn. Hoe kan iemand nog een kantoor rechtstreeks bereiken? Dit algemeen nummer 027626000 dat brengt geen zoden aan de dijk hoor!!


2 reacties

Reputatie 3

Ik hang al 23 minuten aan de lijn. Hoe kan iemand nog een kantoor rechtstreeks bereiken?

De Parijzenaars (= BNP) hebben er alles aan gedaan om dit onmogelijk te maken.

Er zit dus tegenwoordig niets anders meer op dan via 027626000 de kassa te laten rinkelen van Proximus, Telenet of een soortgelijk poenpakkend bedrijf.

Reputatie 2

Dag @vds_wendy,

 

bedankt voor je bericht. Mag ik vragen met welke reden je ons probeert te bereiken alsjeblieft?

 

Het is inderdaad zeer druk op onze telefoonlijnen. Mijn collega's doen er alles aan om je zo snel mogelijk verder te helpen. Maak je gebruik van de Easy Banking app op je smartphone? Dan kan je makkelijk beveiligd inbellen via de contactfunctie onderaan (4e symbool en vervolgens "Easy Banking Centre"). Indien je graag wachttijden wenst te vermijden, raad ik je aan om ons te bellen in de vroege of latere uren, dan is het vaak rustiger. Het Easy Banking Centre is op weekdagen bereikbaar van 7u 's morgens tot 22u 's avonds en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Groetjes,

Jill

 

 

Reageer