De app werkt niet

  • 5 september 2019
  • 5 reacties
  • 326 Bekeken

Reeds 3 weken kan ik mijn verrichtingen niet meer zien op mijn tablet ,reeds elke malen contact gehad met verschillende medewerkers van u bank bij mij in de buurt en na de helpdesks (na een wachttijd van 30 MINUTEN ongelooflijk)wordt mij bot weg gezegd
Wacht op maar tot wij een oplossing gevonden hebben ! ! ! !
Ik overweg om GEEN CLIËNT te zien ! !

5 reacties

Reputatie 2
Dag @yvan,

Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt ondervonden met de Easy Banking App! 😥

Meestal kunnen we onze klanten direct een oplossing bieden indien er storingen zijn, maar af en toe moet er inderdaad een probleem onderzocht worden en kunnen we niet anders dan wachten tot onze specialisten de oorzaak gevonden hebben.

Deze stappen zouden dit probleem kunnen oplossen:

  1. Verwijder de Easy Banking App
  2. Zet je toestel volledig uit om ook het Cache geheugen te verwijderen.
  3. Zet je toestel aan en download de Easy Banking App.
Heb je het op deze manier samen met de collega's gedaan of gaven ze ander advies?
Alvast onze excuses voor het ongemak Yvan!

Groetjes,
Jeroen
Nu werkt het terug ,maar na overleg met enkele computer nerds wordt mij verteld dat het problemen met een update is van Google chroom is( die in conflict komt met u app ) en dat weten jullie reeds enkele weken want de helpdesk vertelde het mij
Ik hoop dat het probleem eens bij jullie op tafel wordt gelegd en voor mij en volgens de helpdesk nog veel cliënten opgelost wordt ! ! !
Reputatie 2
@yvan, goed om te vernemen dat het terug werkt!

Het probleem met Google Chrome is inderdaad gekend. Wanneer we op de hoogte zijn van een storing, proberen we het zo snel mogelijk op te lossen en de klant te helpen indien ze dit ervaren.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Groetjes,
Jeroen
Geachte Jeroen
Zoals ik verwachte werkt de app weer niet
Ik kan mijn verrichtingen terug niet zien
De door u voorgestelde oplossing werkt dus niet
Het toch geen oplossing om iedere maal de app te verwijderen en dan opnieuw te installeren om mijn verrichtingen te zien ! ! !
Ik vraag mij af als jullie weten dat er een probleem is waarom u het niet oplost ! ! ! !
Wat volgens jullie zo snel mogelijk? ? ? ? ?
Reputatie 2
Dag @yvan,

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Het gekende probleem met Google Chrome zou opgelost moeten zijn.

Ik ga je een privébericht sturen om wat gegevens van je te noteren. Zo kan ik de expert op de hoogte brengen die het verder zal onderzoeken!

Groetjes,
Jeroen

Reageer