Beantwoord

debetkaart

  • 24 June 2021
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Beste 

Mijn ouders zijn klant bij u.

Zij hebben een nieuwe kaart ontvangen die de oude en de VISA kaart vervangt. Ze hebben hier nog wat vragen bij nl. als je nu bijvoorbeeld zou willen betalen met VISA in een restaurant, gaat dit dan direct van je rekening of blijft het zoals bij VISA echt afrekenen einde van de maand ?

Tweede vraag : mijn beide ouders hebben een gewone bankkaart en 1 VISA kaart, gaat de kaart van mijn mama dan ook vervangen moeten worden of niet ? Krijgt deze dan ook beide functies ?

Bedankt

Mvg

Nathalie

icon

Beste antwoord van JadieT 24 June 2021, 15:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Beste @nvdbke 

Ik vermoed dat zij de nieuwe visa debet kaart ontvangen hebben, klopt dit? Deze kaart vervangt de huidige debetkaart. Betalingen die je doet met deze kaart gaan onmiddelijk van je zichtrekening.

De kredietkaart visa classic die zij hebben, blijft geldig. Betalingen die ze met deze kredietkaart doen, worden pas de maand nadien verrekend.

Het is mogelijk dat je vader de nieuwe visa debet kaart al ontvangen heeft en dat je moeder deze kaart pas over een aantal weken zal ontvangen.

Groetjes,

Jadie

Bedankt

Nu is het duidelijk voor ons.

De oude debetkaart kunnen ze dus vernietigen van zodra ze de nieuwe hebben ontvangen.

Mvg

Nathalie

Reputatie 1

Hallo @nvdbke 

Graag gedaan!

Van zodra ze de nieuwe debet visa kaart ontvangen, dienen ze een eerste betaling uit te voeren met de ingave van de PIN-code. Hierna mogen ze de oude debetkaart vernietigen.

Groetjes,

Jadie

Reageer