Beantwoord

Debetkaart werkt niet meer.

  • 4 August 2021
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

De debetbankkaart van mijn tante waar ik volmacht over heb werkt niet meer, daar zij een begin van dementie heeft stel ik mij de vraag wat er juist gebeurd is, zij weet het niet. Kunnen jullie mij verder helpen zodat ik de juiste stappen kan ondernemen.  Voor de rest heeft zij haar groene visakaart gebruikt. Ik hoop dat jullie mij wijzer kunnen maken en in afwachting groet ik u, Philippe Swaeb.

icon

Beste antwoord van YannickB 9 August 2021, 18:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag @swaphil 

Sorry voor het late antwoord. Je bericht werd tegengehouden door onze filters omdat je persoonlijke informatie doorgaf. Ik raad je aan om nooit zomaar persoonlijke en financiële info te delen via het internet, zeker niet op een publieke website zoals deze.

Via deze website hebben wij ook geen toegang tot jouw kaarten en rekeningen. Voor meer info over wat er precies met de kaart van je tante gebeurd is, raad ik je aan om, eventueel samen met haar, contact op te nemen met ons Easy Banking Centre via Contact onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00.

Reageer