Actie

Doe mee aan de Easy Banking App-vriendenactie en verdien tot 100 EUR

  • 10 May 2019
  • 0 reacties
  • 3436 Bekeken
Doe mee aan de Easy Banking App-vriendenactie en verdien tot 100 EUR
Reputatie 7

Hallo Community,

Goed nieuws voor diegenen onder jullie die onze Easy banking App gebruiken. Jullie kunnen samen met je familie en vrienden ontdekken hoe veilig, makkelijk en handig het is om mobiel te bankieren. Vertel het voort en verdien tot 100 euro.
 

HOE WERKT HET?

  • Schrijf je online in.
  • Deel de actie met je vrienden, familie, gezinsleden, collega’s, buren … die ook klant zijn bij BNP Paribas Fortis maar nog niet Easy Banking App* gebruikt hebben.
  • Voor de eerste 10 vrienden die Easy Banking App 3 keer gebruikt hebben, krijg je telkens 10 euro. Ook zij krijgen elk 10 euro. Een win-win!

IK DOE MEE


* De dienst Easy Banking App is toegankelijk vanaf 15 jaar, mits toestemming van de ouders of voogd.

 

WAT ZIJN DE REGELS?

Om in aanmerking te komen om het bedrag te ontvangen, moet je als peter:

  • Klant zijn van BNP Paribas Fortis of Hello bank!;
  • Gebruiker zijn van Easy Banking App voor je registratie;
  • Je online inschrijven en de inschrijving bevestigen;
  • De daarna persoonlijk gegenereerde link naar de actiepagina delen;
  • Verzekeren dat je petekind aan de algemene participatievoorwaarden voldoet (zie hieronder).

Om in aanmerking te komen om het bedrag te ontvangen, moet het petekind:

  • Klant zijn bij BNP Paribas Fortis of Hello bank!;
  • Zich nog nooit hebben aangemeld in Easy Banking App voor zijn/haar registratie;
  • Zijn/haar inschrijving valideren via de persoonlijk gegenereerde link die hij/zij van de peter ontving;
  • Zich minimum 3 keer aanmelden in Easy Banking App binnen 60 dagen na de datum van inschrijving.

 

TOT SLOT

Een peter kan een onbeperkt aantal petekinderen aanbrengen, maar kan slechts een maximum van 100 euro ontvangen. Indien de peter meer dan 10 petekinderen aanbrengt, ontvangt hij vanaf het 11de petekind geen 10 euro meer. Het petekind daarentegen, ontvangt in dat geval, indien aan alle actievoorwaarden werd voldaan, wel nog 10 euro.

Personeelsleden van BNP Paribas Fortis of Hello bank! die zich geregistreerd hebben als peter worden uitgesloten van uitbetaling en zullen dus geen geld ontvangen. Hun petekinderen daarentegen, ontvangen in dat geval, indien aan alle actievoorwaarden werd voldaan, wel nog 10 euro.
Een petekind kan zich maximum 1 keer linken aan één peter. Indien het petekind zich toch meerdere malen heeft geregistreerd met telkens een verschillende peter, zal er enkel rekening gehouden worden met de eerste inschrijving.
 

Veel gestelde vragen


1) Wie kan ik aanbrengen als petekind ?
Het petekind moet klant zijn bij BNP Paribas Fortis of Hello bank! en mag Easy Banking App nog nooit gebruikt hebben voor zijn/haar registratie.
Klanten van Fintro komen niet in aanmerking voor de Easy Banking App-vriendenactie.
Personeelsleden kunnen petekinderen aanbrengen, maar zullen uitgesloten worden van betaling. Hun petekinderen daarentegen, ontvangen wel 10 euro indien aan alle actievoorwaarden voldaan.

2) Hoeveel petekinderen kan ik als peter maximaal aanbrengen ?
Als peter kan je een onbeperkt aantal petekinderen aanbrengen, maar je kan slechts een maximum van 100 euro ontvangen. Indien je als peter meer dan 10 petekinderen aanbrengt, ontvang je vanaf het 11de petekind dus geen 10 euro meer. Indien aan alle voorwaarden voldaan, zal het petekind daarentegen wel nog 10 euro ontvangen.

3) Hoe kan ik mij als petekind registreren voor de vriendenactie ?
Je kan je als petekind enkel registreren via de link naar het registratieformulier die je van je peter ontvangt. Je kan deze link van je peter ontvangen via e-mail, WhatsApp, Facebook (Messenger).

4) Hoe weet ik of ik 10 euro verdiend heb ?
Indien je aan alle voorwaarden voldaan hebt, ontvang je een e-mail met de vermelding dat je 10 euro hebt gewonnen. Enkele dagen na ontvangst van deze e-mail, verschijnt het gewonnen bedrag op je rekening.

5) Waar kan ik mijn klantnummer terugvinden ?
Je vindt je klantnummer terug op de voorzijde van je bankkaart. Het bestaat uit 10 cijfers.

6) Tot wanneer geldt deze vriendenactie ?
De Easy Banking App-vriendenactie loopt tot en met 31/12/2021.

7) Kan ik als petekind verschillende peters hebben, om op die manier meer dan 10 euro te verdienen ?
Neen. Een petekind kan zich maximum één keer linken aan een peter. Indien het petekind zich toch meermaals heeft geregistreerd met telkens een verschillende peter, wordt er enkel rekening gehouden met de eerste inschrijving.

8) Ik heb mij geregistreerd als peter en heb reeds een petekind aangebracht, maar ik heb geen verdere communicatie ontvangen. Hoe komt dit ?
De unieke identificatie van de peter en het petekind is gebaseerd op de gegevens die ingevuld werden in het registratieformulier. Indien één van deze gegevens niet correct zijn, kan de peter niet geïdentificeerd worden. Bijgevolg zal noch de peter, noch het petekind hierdoor geen aanspraak kunnen maken op het te winnen bedrag.

Lees hier het volledige reglement.


Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.