Beantwoord

Dringend hulp nodig en onmogelijk te bereiken vanuit buitenland

  • 16 August 2021
  • 5 reacties
  • 472 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Beste, 

heb GEEN idee hoe ik iemand kan bereiken vanuit het buitenland, alles is telefonisch en met lange wachttijden... 

 

Ben sinds start van Covid in buitenland gestrand, MET GELDIGE KAART tot eind 2023 tot ik blijkbaar een nieuwe heb toegestuurd gekregen in Belgie die mijn kaart hier deed vervallen

Resultaat… heb geen volledige toegang tot mijn rekeningen NOCH tot iemand van Fortis... 

 

Hopend dat iemand me verder kan helpen, echt ZO verbaasd over werking en vooral in deze tijden waar alles bijna digitaal verloopt... 

Vriendelijke groeten

klant sinds meer dan 30 jaar

 

 

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 19 August 2021, 10:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Dag Plemon,

Het is momenteel inderdaad enorm druk op onze telefoonlijnen. Mijn oprechte excuses voor het lange wachten.

Ik kan je vrees ik enkel aanraden om ons alsnogte bellen zodat we een tijdelijk postadres voor jou op kunnen registreren en we je een nieuwe kaart op kunnen sturen. De snelste manier is om ons Easy Banking Centre te bellen via Contact onderaan in Easy Banking App voor smarpthone of door te bellen naar 02 762 60 00 en, indien mogelijk, jezelf te identificeren met behulp van je klantnummer en Easy Banking Phone-code.

Beste, 

Hartelijk dank voor uw toelichting

En als ik telefonisch niet binnengeraak? 

Kan u me misschien vertellen of het mogelijk is om

- de nieuwe kaart, die dus niet binnen 6weken geactiveerd was, alsnog geactiveerd kan worden? Of mijn oude huidige weer geactiveerd kan worden

- als dit niet kan, ik een nieuwe kaart kan aanvragen? 

- een kaart te activeren in het buitenland? 

Hoop dat u meer inzicht kan schenken en evt advies kan geven over een mogelijke oplossing die voor in deze situaties 

Met veel dank en warme groeten : ) 


 

Reputatie 7

Graag gedaan Plemon.

Als je nieuwe kaart niet op tijd geactiveerd kan worden, kunnen we ze niet opnieuw activeren. Onze systemen gaan er dan automatisch vanuit dat de kaart niet is toegekomen en zullen ze uit veiligheid blokkeren. Ook je huidige kaart kan in dit geval niet opnieuw geactiveerd worden.

Je kan wel steeds een nieuwe kaart aanvragen. Het is ook mogelijk om de kaart te activeren in het buitenland.

Ok, super, hartelijk dank voor je snelle en duidelijke respons! Dit helpt en geeft een beetje meer hoop : ) 
 

Via welke weg vraag kan ik de nieuwe kaart in mijn geval aanvragen?  

 

Supererg bedankt alvast en met veel groetjes! :) 

Reputatie 7

Dat kan jammer genoeg enkel telefonisch. Als je nog toegang hebt, dan is de snelste manier om ons te bereiken via ‘Contact’ in Easy Banking App voor smartphone. Op die manier bel je beveiligd met ons, kunnen mijn collega’s je meteen helpen en krijg je ook voorrang op onbeveiligde oproepen. 

Reageer