Beantwoord

e-mailadres ifv UBO-gegevens: bnppfortis.UpdateUBOdata@bnpparibasfortis.com

  • 21 June 2023
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

We hebben een brief ontvangen met schrijffouten (!) waarin BNP vraagt om een foto van de ID door te mailen naar het e-mailadres bnppfortis.UpdateUBOdata@bnpparibasfortis.com

 

We vinden de dubbele “p” in het eerste deel van het e-mailadres al iet of wat verdacht.

 

Gaat het om phishing? 

 

In het BNP kantoor zeggen ze dat dit kan kloppen maar we vertrouwen de brief toch niet.

 

icon

Beste antwoord van CaroleL 21 June 2023, 14:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Luc Keyzer,

 

Bedankt voor je bericht!

 

Het doet me plezier te lezen dat je voorzichtig bent.

Dit e-mailadres herken ik als één van ons echter adviseer ik je om ons toch eerst even telefonisch te contacteren. Op die manier kunnen wij kijken in jouw profiel of we iets opmerken. 

 

Je kan ons heel eenvoudig contacteren aan de hand van volgende stappen:

  • Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
  • Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
  • 'Easy Banking Centre'
  • Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
  • Je krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

  • Bellen naar 02/ 762 60 00
  • Jouw klantnummer ingeven en jouw Easy Banking Phone Code

Indien je niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kun je ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer