Beantwoord

easy banking app

  • 5 december 2019
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Ik probeer al verschillende dagen toegang te krijgen tot mijn easy banking app. Telkens krijg ik als melding : u hebt het maximaal aantal registraties van mobiele apparaten bereikt. Wilt u dit toestel registreren  bel dan naar de helpdesk (die constant overbezet blijkt te zijn)

Ik beschik slechts over 1 mobiel apparaat!! hoe kan dit dan?

 

Ik ging eveneens reeds langs bij mijn bankkantoor en daar stelden we een nieuw wachtwoord in, alles verliep volgens het boekje. men raadde me aan opnieuw contact op te nemen met jullie helpdesk. Tot nu toe zonder resultaat.

icon

Beste antwoord van YannickB 5 december 2019, 13:30

Dag Anne,

 

Jammer om te lezen dat je al verschillende dagen problemen hebt. De boodschap die je ziet wordt veroorzaakt door een storing langs onze kant. Mijn excuses daarvoor.

Kan je de app even volledig verwijderen en opnieuw installeren? We lanceerden een uur geleden een update die enkele vernieuwingen introduceert en die dit soort problemen op zou moeten lossen.

 

Laat het me zeker weten als het nadien nog steeds niet lukt om aan te melden.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Dag Anne,

 

Jammer om te lezen dat je al verschillende dagen problemen hebt. De boodschap die je ziet wordt veroorzaakt door een storing langs onze kant. Mijn excuses daarvoor.

Kan je de app even volledig verwijderen en opnieuw installeren? We lanceerden een uur geleden een update die enkele vernieuwingen introduceert en die dit soort problemen op zou moeten lossen.

 

Laat het me zeker weten als het nadien nog steeds niet lukt om aan te melden.

Reageer