Beantwoord

erfopvolging ducument rosalie eeckhout

  • 7 January 2021
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Beste,

2019 is mijn moeder overleden,ik en mijn broer hebben toen een attest van erfopvolging bij U binnen gebracht.Zou het mogelijk zijn om hier een copie van op te sturen per mail ?Ons vader is vorig jaar ook overleden(en er stond nog 50€ open van ons moeder en ze hebben dat samen gevoegd met het saldo van ons vader,en daarom kunnen ze het niet storten(belfius).voor ons vader hebben we al een attest,maar omdat het samen gevoegd is,hebben we een dublicaat nodig van ons moeder.

dank bij voorbaat

Boschman eddy ( eddy.boschman@telenet.be)

tweemontstraat 266

2100 deurne

icon

Beste antwoord van Anonymous 7 January 2021, 13:45

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @eddy boschman ,

Wij hebben helaas geen toegang tot de persoonlijke gegevens van klanten. Ik raad je aan desbetreffend kantoor te contacteren zodat zij dit met jullie kunnen regelen.

 

ik ben klant op de gitschotellei,ik zit toch goed of niet?

 

Hey @eddy boschman ,

Wij zijn een openbaar forum van BNP Paribas Fortis. Hierop kunnen klanten vragen delen, elkaar helpen en kunnen wij, als collega’s van het Easy Banking Centre, ook een antwoord op de vraag bieden. Dit is niet gebonden aan een kantoor en we kunnen hier geen persoonlijke informatie delen, omdat iedereen hier mee leest.

Ik raad je aan het kantoor te mailen of bellen zodat je ze je dit document kunnen bezorgen.

Groetjes,

Lieze

Reageer