Beste
een leverancier in Nederland kan geen retourzending storten op mijn rekening owv volgende melding “De redencode die is meegegeven: RR01” Wat kan dit zijn?
mvg
Brigitte Gomand
Beste antwoord van NickL
Bekijk origineelBeste
een leverancier in Nederland kan geen retourzending storten op mijn rekening owv volgende melding “De redencode die is meegegeven: RR01” Wat kan dit zijn?
mvg
Brigitte Gomand
Beste antwoord van NickL
Bekijk origineelDag
Hoe was de betaling naar deze Nederlandse leverancier gebeurd? Was dit via een gewone overschrijving of via domiciliëring?
Indien dit het laatste is kan u best nakijken in de lijst van uw ‘actieve mandaten’ of deze leverancier toevallig niet geblokkeerd is.
Als het toch via een gewone overschrijving is dat ze willen retourneren, dan hebben ze in principe enkel uw IBAN en BIC-code nodig (bij ons is dat GEBABEBB).
Je mag ons gerust altijd hierover telefonisch contacteren om dit meer in detail na te kijken. Dit kan het best beveiligd door aan te melden in Easy Banking App en te klikken op ‘Contacteer ons - bel ons’
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.