Beantwoord

Foutmelding bij leverancier

  • 25 November 2019
  • 1 reactie
  • 534 Bekeken

Beste

 

een leverancier in Nederland kan geen retourzending storten op mijn rekening owv volgende melding “De redencode die is meegegeven: RR01” Wat kan dit zijn?

 

mvg

Brigitte Gomand

icon

Beste antwoord van NickL 25 November 2019, 13:02

Bekijk origineel

1 reactie

Dag @Brigitte Gomand ,

Hoe was de betaling naar deze Nederlandse leverancier gebeurd? Was dit via een gewone overschrijving of via domiciliëring?

Indien dit het laatste is kan u best nakijken in de lijst van uw ‘actieve mandaten’ of deze leverancier toevallig niet geblokkeerd is.

Als het toch via een gewone overschrijving is dat ze willen retourneren, dan hebben ze in principe enkel uw IBAN en BIC-code nodig (bij ons is dat GEBABEBB).

Je mag ons gerust altijd hierover telefonisch contacteren om dit meer in detail na te kijken. Dit kan het best beveiligd door aan te melden in Easy Banking App en te klikken op ‘Contacteer ons - bel ons

Reageer