Beantwoord

Frauda

  • 2 August 2021
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Hallo, ik heb de auto gecrediteerd, waarna ik de auto heb verkocht en de bank zei dat ik de fraude had gepleegd, het blokkeerde mijn rekening met geld erop en niemand vertelt me ​​wat ik vervolgens moet doen, je kunt me helpen

icon

Beste antwoord van LarsD 2 August 2021, 12:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Dag, @FCP1924 

 

Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp is je rekening momenteel geblokkeerd nadat je een storting had ontvangen voor de verkoop van een auto.

Ik kan je best aanraden hiervoor contact te nemen met je persoonlijk adviseur of indien je dit niet hebt, contact te nemen met het easy banking center via het nummer 02 762 60 00.

Dat kan je gemakkelijk doen via onze easy banking app.
Je moet eerst aanmelden, vervolgens klik je op "contact">"bellen">"rekeningen&kaarten."
Een telefoonnummer verschijnt dan op de telefoon en je moet dan enkel klikken nog om te beginnen te bellen.
Als je de app niet hebt, kan je bellen naar 02 762 60 00.
Je moet dan je klantnummer en je easy banking phone code ingeven als je naar het nummer belt om jezelf te identificieren op afstand.
Het klantnummer staat op jouw debetkaart.
De easy banking code maak je aan via onze easy banking website (via “instellingen”).

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer