Beantwoord

Garmin pay

  • 5 June 2020
  • 9 reacties
  • 793 Bekeken

Garmin pay via garmin-connect.

Eerste installatie voor mezelf geen probleem.

Voor mijn echtgenote op andere smartphone en andere debet kaart lukt het niet.

Bij het activeren van Maestro kaart steeds dezelfde boodschap.

“Kaartcontrole (autorisatie) is mislukt.

De server is tijdelijk niet beschikbaar.

Probeer later opnieuw.”

Ook na telefoneren naar helpdesk  (via veilige lijn en vrije lijn) nog geen resultaat.

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 8 June 2020, 08:29

Bekijk origineel

9 reacties

Hey @Walter G ,

 

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.

Is de kaart die je wilt koppelen nieuw? Krijg je deze melding via wifi of mobiele data?

 

Groetjes,

Lieze

Beste LIeze

Kaart heeft als vervaldag 10/24 , dus niet nieuw.

Heb geprobeerd via mobiele data, wifi en data+wifi.

Alles hetzelfde resultaat.

App verwijderd en teruggezet ook niets.

Dus weet ik het voorlopig niet.

Walter

Reputatie 7

Hallo @Walter G 

Werd de kaart van je echtgenote al eens gebruikt voor een betaling met de chip en de pincode in een gewone winkel? Dat is nodig om bepaalde diensten zoals Garmin Pay te kunnen gebruiken. Ten laatste een werkdag na de eerste betaling, zal je Garmin Pay kunnen koppelen.

Werd de kaart in het verleden al gebruik, dan is er vermoedelijk een probleem mee en dient ze vervangen te worden. Je echtgenote kan daarvoor terecht bij ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00.

Beste allemaal,

Na weken nog eens geprobeerd.

De kaart van mijn vrouw werkt overal normaal, met pincode of met aflezing chip.

Als ik in Garmin pay bij toevoeging kaart op maestro druk, onmiddellijk 

“Fout

Er is een probleem met de communicatie met onze servers” 

Druk je op OK terug scherm met de vier mogelijke kaarten.

“Onze servers” van wie zijn die aub, die van de bank of iemand anders?

Ik kan nog steeds niet verder.

Bedankt 

Walter

 

Hey @Walter G ,

Mijn excuses voor het ongemak.

Kan je me vertellen op welk toestel dit is en welke versie van Android of iOS hierop geïnstalleerd is?

Groetjes,

Lieze

 

Beste Lieze

Samsung Galaxy  A6+

Android 10

Dank 

Walter

Reputatie 5
Badge

Dag @Walter G , 

Indien je de foutmelding krijgt nog voor het ingeven van het kaartnummer, zal het probleem bij Garmin Pay zelf liggen. Je kan in dit geval best eens contact opnemen met hen rechtstreeks. 

Mocht je toch het kaartnummer kunnen ingeven en je wordt doorgestuurd naar onze pagina, dan laten we dit graag eens nakijken door onze experten. 

Groetjes

Beste ,

Heb nog eens geprobeerd:  Eerst via de Samsung

Vraag welke pincode  ga je gebruiken.

Dan verschijnen de creditcards , aantikken Maestro

Fout: Er is een probleem met de communicatie met onze servers.

Tweede poging via mijn toestel Redmi 7A

Vivoactive 4S wordt voorbereid.

Terug de creditcards en aantikken Maestro.

Kaartnummer en vervaldag ingeven.

Persoongegevens en adres, land enz tot postcode.

Verder naar validatie.

Bankvoorwaarden BNP Paribas Fortis

Accepteer voorwaarden

Bericht: Kaartcontrole (autorisatie) mislukt. De server is tijdelijk niet beschikbaar.

Probeer later opnieuw.

Tiental keren al gedaan en steeds hetzelfde resultaat, geef niet rap op maar krijg het toch niet in orde

voor mijn echtgenote. 

Dank bij voorbaat,

Walter

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord, Walter.

Je echtgenote kan ons in dat geval best even bellen via 02 762 60 00 en vragen om de parameters van haar kaart te controleren. Mogelijk is er daarmee een probleem.

Via deze site heb ik jammer genoeg geen toegang tot die informatie.

Reageer