Beantwoord

Garmin Pay meastro installeren

  • 21 September 2021
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Dag, op het einde van de installatie  krijg ik steeds de melding dat mijn kaart is geweigerd en dat ik contact moet opnemen met BNP. Alle gegevens worden aanvaard. daar er bij een debetkaart geen cvc code is vul ik “000 in. Gr Peter

icon

Beste antwoord van YannickB 22 September 2021, 08:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hallo @PeterKomac 

Dat je 000 ingeeft is alvast correct. Later dit jaar zal je een Bancontact-Visa Debit-debetkaart krijgen. Die kaart vervangt je huidige debetkaart en zal wel over een eigen CVC/CVV code beschikken.

Wat de foutmelding betreft in Garmin Pay betreft; hierover bel je ons Easy Banking Centre best even op via Contact onderaan in Easy Banking App. Op die manier hebben we zicht op je kaart en op jouw pogingen om ze te verbinden.

Dag, al verschillende keren gebeld naar de Easy Banking Centre. Nooit een verbinding gekregen en er wordt ook niet terug gebeld. Niet tof hoor.

Gr peter

Dag, al verschillende keren gebeld naar de Easy Banking Centre. Nooit een verbinding gekregen en er wordt ook niet terug gebeld. Niet tof hoor.

Gr peter

 

Reputatie 7

Dag Peter,

Heb je dit probleem nog steeds? Zo ja, heb je het ondertussen al telefonisch door ons kunnen laten nakijken, of kreeg je al een nieuwe Bancontact-Visa Debit-debetkaart?

Reageer